پاسخ به پرسشهای متداول

1-آیا امکان ویرایش پروفایل کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن ایمیل و رمز عبور حساب  کاربری یا شماره موبایل خود را وارد حساب کاربری شوید. سپس با کلیک بر روی گزینه اطلاعات حساب کاربری  خود را ویرایش کنید .متاسفانه، به دلایل امنیتی کاربر، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به نام کاربری وجود ندارد و فقط می توانید با ایمیل جدید خود دوباره ثبت نام کنید.

2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز عبور، لینک ایمیل نشد؟

لطفا در ایمیل خود بخش  ایمیل های اسپم را بررسی کنید. به ویژه، ایمیل هایی که به حساب های کاربری جیمیل ارسال می شوند، گاهی اوقات وراد بخش اسپم هستند. لطفاً توجه داشته باشید که پیوندی برای تغییر رمز عبور برای شما ارسال می شود نه خود رمز عبور.

3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خرید قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه «سفارشات شما » کلیک کنید تا سابقه خرید شما نمایش داده شود.

1- آیا برای خرید از فروشگاه تاپلین ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، اگرچه می توانید بدون ورود به سایت، محصولاتی را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای تکمیل خرید و مراحل بعدی باید وارد حساب کاربری خود درسایت شوید یا در حین خرید عضویت را تکمیل کنید. .

با عضویت در تاپلین:

– خرید سریع و آسان داشته باشید

– سوابق خرید و فعالیت خود را به راحتی مدیریت کنید

– فهرستی از علاقمندی های خود تهیه کنید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– بررسی، نقد و ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

– از فروش ویژه و قیمت روز محصولات مطلع شوید

2- آیا می توانم 24 ساعت شبانه روز سفارش بدهم؟

در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش دهید.

3- آیا می توانم از تاپلین برای شخص دیگری کالا بخرم و سفارش به آن شخص تحویل داده شود؟

بله، در صورت انتخاب محصول مورد نظر و افزودن آن به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل می شود: 1) ورود به حساب کاربری، 2) ارسال اطلاعات و ثبت سفارش.

3) پیگیری سفارش و 4) اطلاعات پرداخت. با انتخاب گزینه «افزودن آدرس جدید» در فرآیند تحویل پیام و در قسمت « حمل و نقل به یک آدرس متفاوت»، آدرس و اطلاعات گیرنده سفارش را وارد کنید. لطفا توجه داشته باشید که در صورت پرداخت آنلاین هزینه سفارش، گیرنده هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی به همراه داشته باشد.

4- چگونه از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام مطلع شوم؟

تاپلین با ارسال ایمیل و پیامک مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به اطلاع شما می رساند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش خود می توانید وارد حساب کاربری خود شده و بر روی گزینه “سفارش های من” کلیک کنید تا از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.6- آیا می توانم اقلامی را سفارش دهم که در دسترس نیستند؟

خیر، در حال حاضر فقط محصولات درج شده در سایت تاپلین با وضعیت فعلی قابل سفارش هستند.

5- آیا می توانم سفارش خود را لغو یا تغییر دهم؟

شما می توانید قبل از تایید نهایی سفارش، سفارش موجود در سبد خرید خود را حذف یا تغییر دهید و بر روی آیکون آن کلیک کنید تا خرید تکمیل شود.پس از تایید نهایی سفارش و تکمیل خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما نمی توانید سفارش را حذف یا تغییر دهید. . از این مرحله به بعد برای حذف یا تغییر آن با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

6-آیا پس از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش باید با تاپلین تماس بگیرم؟

خیر، پس از تکمیل مراحل خرید و ثبت سفارش، به صورت خودکار از پردازش سفارش از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع داده می شود و در صورت نیاز کارشناسان فروش تاپلین با شما تماس خواهند گرفت.

7-آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، برای تسریع در انجام و ارسال و کاهش احتمال خطا در ثبت سفارش، مشتریان گرامی باید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.

8- چه زمانی اقلام ناموجود برای فروش در سایت موجود می شود؟

گاهی اوقات به دلایل مختلف از جمله عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از محصولات در وب سایت به «ناموجود» تغییر می کند و نمی توان زمان دقیق عرضه مجدد آنها را اعلام کرد. با این حال تاپلین در تلاش است این موارد در کمترین زمان مجددا در وب سایت ارائه خواهند شد. اگر قصد خرید کالایی با وضعیت «نا موجود» یا «به زودی» را دارید، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا در صورت موجود شدن به شما اطلاع دهند.

9-آیا محدودیت خرید برای یک محصول در تاپلین وجود دارد؟
به طور کلی در تاپلین محدودیتی برای تعداد سفارش هر محصول وجود ندارد، اما گاهی اوقات محدودیت هایی در تعداد محصولات وجود دارد، زیرا اقلام فروخته شده برای هر محصول در هر زمان متفاوت است.

1- چگونه هزینه سفارش خود را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران تاپلین می توانند هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت کنند و از اعضای کارت بانکی خود در شبکه شتاب در سایت تاپلین استفاده کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت اعلام شده در سایت تاپلین برای هر کاربر وجود دارد

2- برای پرداخت سفارش های آنلاین از کدام کارت های بانکی می توانم استفاده کنم؟

شما می توانید با استفاده از کارت بانکی تمامی اعضای شبکه شتاب در سایت تاپلین، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

3- پرداخت آنلاین ممکن است موفقیت آمیز نباشد، اما پول از حساب من کسر می شود؟

گاهی ممکن است شبکه بانکی در فرآیند پرداخت دچار اختلال شود و پرداخت موفق نباشد. اما در این موارد جای نگرانی نیست در این صورت معمولا پول شما در حساب بانک مرکزی است. و خود بانک به طور خودکار مغایرت را اصلاح کرده و مبلغ را به حساب شما برمی گرداند. اگر ظرف 72 ساعت وجه به حساب شما بازگردانده نشد، لطفاً با بانک پرداخت آنلاین خود تماس بگیرید تا هرگونه مغایرت را اصلاح کنید.

4- آیا می توانم هزینه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ: در حال حاضر چنین گزینه ای وجود ندارد.

5- آیا می توانم هزینه سفارشم را با چک پرداخت کنم؟

پاسخ: خیر، تاپلین برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، چک بانکی را قبول نمی کند.

6- آیا پرداخت اینترنتی ثبت نام سایت تاپلین امن است؟

پرداخت آنلاین برای ایمن و راحت طراحی شده است. با این وجود، برای اطمینان از امنیت پرداخت، نه تنها هنگام خرید از تاپین، بلکه هنگام پرداخت آنلاین نیز باید نکات زیر را رعایت کنید:

– هنگام مشاهده نوار آدرس در مرورگر وب، مطمئن شوید که به جای http از پروتکل امن https استفاده شده است، به عبارت دیگر https باید در ابتدای آدرس باشد.

– قبل از وارد کردن اطلاعات، از وجود قفل طلایی در بالا و سمت راست صفحه مرورگر خود اطمینان حاصل کنید. اگر این قفل را نمی بینید، مشخصات کارت خود را وارد نکنید.

– حتما از صفحه کلید مجازی موجود برای وارد کردن اطلاعات کارت خود استفاده کنید

1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

هزینه حمل و نقل با توجه به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت بوده و در قالب سبد خرید به مشتریان اعلام می شود

2- بعد از اینکه سفارش دادم چقدر طول می کشد تا برسد؟

مدت زمانی که طول می کشد تا سفارش شما به دست مشتری برسد بر اساس عواملی مانند مکان و روش ارسال متفاوت است.

3- آیا می توانم با مراجعه به تاپلین کالای سفارشی خود را دریافت کنم؟

از آنجایی که تاپلین یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری در سطح شهر می باشد، امکان تحویل حضوری سفارشات وجود ندارد.

4- چه زمانی سفارش به اداره پست تحویل داده می شود؟

کلیه سفارشات پس از طی مراحل پردازش، روزانه به واحد پستی واقع در مرکز پردازش سفارش تاپلین ارسال می شود.

آیا می توانم سفارش ارسال شده از طریق پست پیشتاز را پیگیری کنم؟

پاسخ:

بله، برای پیگیری سفارش ارسال شده توسط پست پشتاز می توانید شماره 10 یا 20 رقمی بسته پشتاز را به آدرس زیر وارد نمایید.

سامانه رهگیری مرسول شرکت ملی پست

اگر مدتی از تاریخ گارانتی کالای خریداری شده گذشته باشد، مدت گارانتی این محصول چگونه محاسبه می شود؟

طی قرارداد بین تاپلین و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی اکثر کالاها بر اساس تاریخ فاکتور فروش تاپلین محاسبه می شود و ملاک اعتبار گارانتی تنها تاریخ مندرج در گارانتی نیست. صفحه بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که تاریخ شروع گارانتی گذشته است جای نگرانی نیست و می توانید هنگام ارسال فاکتور فروش از خدمات گارانتی کالا استفاده کنید. اما برای اطمینان بیشتر با خدمات پس از فروش تاپلین تماس حاصل فرمایید.

1-آیا همه کالاها، شامل مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

تاپلین برای کلیه محصولات خریداری شده از طریق سایت، ۷ روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است. شرط استفاده از این فرصت ، فقدان هرگونه آسیب فیزیکی به کالا یا بسته بندی آن است .

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد .برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید

2- اگر محصول ارسال شده با آنچه من سفارش داده ام یا آنچه در وب سایت دیده ام متفاوت است، چه کاری باید انجام دهم؟

پاسخ:

با واحد خدمات پس از فروش (از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش به صفحه مراحل مرجوعی مراجعه کنید.

3- در صورت وجود نقص فنی یا آسیب به محصول خریداری شده چه باید کرد؟

جواب:

لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا از طریق صفحه تماس با ما پیام ارسال کنید) و برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خدمات پس از فروش به صفحه مراحل بازگشت مراجعه کنید.

1- چه زمانی محصولات در یک طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می گیرند؟ آیا امکان دارد از قبل بدانیم؟

پاسخ: امکان قرار گرفتن یک محصول در طرح فروش ویژه یا عالی با در نظر گرفتن چندین فاکتور توسط کارشناسان تاپلین بررسی می شود و با توجه به محدودیت زمانی پیشنهاد عالی، امکان اعلام از قبل وجود ندارد.

2- آیا می توانم بیش از یک کالا را در یک پیشنهاد شگفت انگیز خریداری کنم؟

از آنجایی که طرح پیشنهاد سورپرایز یک پیشنهاد شگفت انگیز خرید است، تاپلین هیچ تعهدی در قبال سفارش های متعدد ندارد و در صورت امکان فروش بیش از یک عدد، هماهنگی های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

3- اگر بعد از سفارش و قبل از دریافت کالای مورد نظر با پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شود، برای چه چیزی باید پرداخت کنم؟

قبل از فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت وجود دارد، اما پس از آن به هیچ وجه امکان تغییر سفارش وجود ندارد.

1- آیا قیمت محصولات در سایت تاپبین به روز است است؟

بله، تاپلین به صورت منظم و روزانه قیمت محصولات ارائه شده در سایت خود را رصد و به روز رسانی می کند.

2- آیا قیمت ها برای مشتریان ثابت، خرید عمده یا خرید سازمانی متفاوت خواهد بود؟

در حال حاضر امکان محاسبه تخفیف برای کلیه مشتریان فقط بر اساس سامانه کالا بن امکان پذیر است. در صورت خرید مداوم می توانید حداکثر تخفیف ممکن را دریافت کنید و برای خود و سازمانتان سود ببرید.

3آیا قیمت تاپلین از بازار کمتر است؟

سیاست قیمت گذاری در تاپلین مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مشتری است. به طور کلی قیمت ها در تاپلین بسیار مناسب و رقابتی است و خرید از تاپلین برای مشتریان مقرون به صرفه است. قیمت های ارائه شده برای اقلام در تاپلین، قیمت های خرده فروشی است که اغلب توسط تولید کننده یا توزیع کننده رسمی این محصول تعیین می شود و قیمت سایر اقلام بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین شده اند. سیاست قیمت در تاپلین منصفانه است و قیمت ها برای هر مشتری در هر نقطه از کشور یکسان و شفاف است. با توجه به امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه در اقلامی مانند کد تخفیف و پیشنهاد شگفت‌انگیز و سایر خدمات ارزنده، سطح قیمت در تاپلین  مناسب‌تر از همیشه در نظر گرفته شده است.

4- آیا تاپلین در تهران یا شهرستانها شعبه یا نمایندگی دیگری دارد؟

تاپلین در حالی که در هیچ جای دنیا می فروشد نمایندگی و خدمات ندارد. کلیه خدمات و تراکنش های مالی و خدمات فروش که تاپلین می تواند ارائه دهد از دفتر مرکزی یزد شهرستان بافق که آدرس آن در این وب سایت درج شده است هماهنگ شده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق ایمیل info@toplin.ir به تاپلین اطلاع دهید تا اقدام کنند.